Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
e-m.org.ua :: Просмотр темы - РЕКОМЕНДАЦIЯ
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ГруппыГруппы   ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

РЕКОМЕНДАЦIЯ
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов e-m.org.ua -> Электродвигатели
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Ср Авг 13, 2008 2:45 pm    Заголовок сообщения: РЕКОМЕНДАЦIЯ Ответить с цитатой

Чи можна створити тему по рекомендац¡¡ моделей (маркт) ел. двигун¡в для використаня в р¡зних проектах. Я зара шукаю двигун для дит. ел.моб¡ля, то багато хто каже - пиши модель... . На даний момент мен¡ потр¡бен двигун б¡ля 1кВт, для дит. ел.моб¡ля, прошу шановну аудитор¡ю хто знае, напиш¡ть марку ел.двигуна
пока пошук тривае.
Спасиб¡.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Чт Авг 14, 2008 7:41 am    Заголовок сообщения: Re: РЕКОМЕНДАЦIЯ Ответить с цитатой

orex_ писал(а):
Чи можна створити тему по рекомендац¡¡ моделей (маркт) ел. двигун¡в для використаня в р¡зних проектах. Я зара шукаю двигун для дит. ел.моб¡ля, то багато хто каже - пиши модель... . На даний момент мен¡ потр¡бен двигун б¡ля 1кВт, для дит. ел.моб¡ля, прошу шановну аудитор¡ю хто знае, напиш¡ть марку ел.двигуна
пока пошук тривае.
Спасиб¡.


А чому 1 кВт? Які вимоги до ТЗ?
З таким двигуном (якщо вважати що це номінальна потужність) можна буде їздити до 80 км/г при масі до 200 кг (приблизно).
Щодо двигунів зараз ринку майже немає, тому приходиться брати "що попадеться"...

А рекомендації при різних тех. умовах можуть бути різними - в галерею викладуються двигуни які можуть підійти при тих, чи інших умовах.


P.S. Чуть пізніше перенесу дві останні теми в гілку "Комплектуючі"
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Чт Авг 14, 2008 1:00 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Доброго дня, параметри ТЗ орієнтовно такі: - вага макс. до 200кг, швидкість до 20км\час. Про 1 кВт думав як оптимальний варіант для дитячого авто. Нехочеться шоб двигун перегрівався і т.д., на мою думку краще мати трошки запас по потужності, чим постійно прислуховуватися та принюховуватися. (хоча напевно с початку буде куритися з багатьох точок Crying or Very sad Smile Mr. Green )
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Чт Авг 14, 2008 2:42 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

orex_ писал(а):
Доброго дня, параметри ТЗ орієнтовно такі: - вага макс. до 200кг, швидкість до 20км\час. Про 1 кВт думав як оптимальний варіант для дитячого авто. Нехочеться шоб двигун перегрівався і т.д., на мою думку краще мати трошки запас по потужності, чим постійно прислуховуватися та принюховуватися. (хоча напевно с початку буде куритися з багатьох точок Crying or Very sad Smile Mr. Green )


Щоб мотор не грівся треба буде правильно порахувати редуктор.
Більшість моторів має максимальні оберти 3 000 - 5 000 об/хв. Маєте оберти мотора, діаметр Ваших колес, макс. швидкість - і можна порахувати редуктор.

Для прикладу - електровелосипед з водієм десь важить 100 кг. І має потужність мотора 250 Вт. Причому це максимальна потужність! Швидкість десь 20 км/г.

В випадку коллекторного мотору макс. потужність десь в 4-10 разів перевищує номінальну. І її тривалість залежить від можливості відводу надлишкового тепла від мотора.
З цього я роблю висновок що в вашому випадку коллекторного мотора на 250 Вт вистачить.
При бажанні отримати більш точні цифри зверніться до
Калькулятора параметрів електромобіля
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Чт Авг 14, 2008 10:45 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Спасибі, будем шукати далі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Сб Авг 16, 2008 1:13 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Доброго дня. Терміново потрібно коксультація по визначенню параметрів та ісправності двигуна (в наявності тільки "китайський тестер"). Тільки-шо найшов власника двигуна постійного струму, з слів власника : потужності велика можлива 2 кВт (на скільки вольт, ампер, кВт невідомо) діаметр приблизно 25-30см, довжина 50см (орієнтовно). Каже використовувався для підйома рек.установки... хотіли робити для нього БЖ але незробили (я бумаю можливо вони все-таки шото робили але могли спалити). Можливо він на перемінку 200- 400 Гц. Потрібна інф. як опреділити тип мотора, параметри , нашо звернути увагу, питав його чи є "бірка" на моторі, каже нема. Для визначеньня кВт потрібно V множити на A ?... І орієнтовно скільки він може коштувати.
Спасибі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Вс Авг 17, 2008 8:23 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Придбав АИ 22
http://s60.radikal.ru/i170/0808/5b/f357d657d7c5.jpg
пока як буду використовувати його незнаю, я шукав трошки слабіший, цей на 3.2кВт, з цим можливо можна подумати і про тз з кришою[/url]
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Пн Авг 18, 2008 12:18 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ще пару фоток :
http://s61.radikal.ru/i173/0808/60/a55957b84df3.jpg
http://s43.radikal.ru/i101/0808/07/160e292f43b4.jpg
http://s45.radikal.ru/i107/0808/08/b506579bb9e6.jpg
http://s43.radikal.ru/i101/0808/94/67afa36d7c9b.jpg
http://s39.radikal.ru/i086/0808/1a/9c3ac7540390.jpg
http://s40.radikal.ru/i089/0808/56/478d6443b1ce.jpg
з цим інетом через мобілку ..... "ледве долив".
Прошу уточнити,.. шоб зар провірити його на працездатність можна підключити живлення 12 V до клем ЯД1+Ш1 та ЯД2+Ш2?...
Спасибі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Alex
Адміністратор


Зарегистрирован: Oct 15, 2007
Сообщения: 384
Откуда: Україна

СообщениеДобавлено: Пн Авг 18, 2008 6:05 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

orex_ писал(а):
Прошу уточнити,.. шоб зар провірити його на працездатність можна підключити живлення 12 V до клем ЯД1+Ш1 та ЯД2+Ш2?...
Спасибі.

Судячи із найменування клем (Я = якір, Ш = шунт), маємо справу із колекторним мотором незалежного збудження.
Коли так, то скоріш за все його можна перевірити саме таким способом.
Але спочатку не завадить поміряти омметром опори обмоток -
ротора між клемами ЯД1 і ЯД2, та статора - між клемами Ш1 і Ш2.
Який порядок мають ці опори?
Можна під час заміру опору також трохи прокрутити вал двигуна - на предмет чи не сильно міняється опір.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Вт Авг 19, 2008 2:58 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Доброго дня. Пробував я тестером заміряти результат:
статор - 0,56 оМ
якорь - ???? чомісь ніби як коротке, вал крутив змін непобачив
Shocked , чи шото нето....?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Alex
Адміністратор


Зарегистрирован: Oct 15, 2007
Сообщения: 384
Откуда: Україна

СообщениеДобавлено: Вт Авг 19, 2008 3:35 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Опір обмотки ротора і має бути досить малий - порядку міліомів.
Так що тут, ймовірно, все в порядку.
А от опір обмотки статора підозріло малий як для шунтового мотора (незалежного збудження).
Пропоную для перевірки працездатності мотора підключити обидві обмотки послідовно до акумулятора 12 вольт.
Полярність підключення ролі не грає, можее мінятися лише напрямок обертання.
Можливо, маємо справу із мотором послідовного або змішаного збудження.
Який результат?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Ср Авг 20, 2008 4:08 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Доброго дня, сьогодні проведена була перевірка мотора від АКБ 60А, 12V, 3 запуска, мотор запускався сам нормально, пробували зупинити дерев`яшкою, зупинили всі три раза але один сидів на моторі другий тиснув на вал.
Зара залишається вибір корпуса і д.т... Спасибі шановним адмінам за консультацію по роботі з мотором.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Пн Янв 25, 2010 10:49 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

- доброго дня, не підскажете , якщо двигун на 110V, заживити 48_сьми вольтами, сильно впаде потужність?.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Пн Янв 25, 2010 10:56 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

orex_ писал(а):
- доброго дня, не підскажете , якщо двигун на 110V, заживити 48_сьми вольтами, сильно впаде потужність?.


Багато в чому залежить від типу двигуна.
Якщо послідовного збудження - момент не впаде, впадуть оберти і як наслідок максимальна потужність. Тобто рушати він буде однаково(йдеться про випадок якщо керування відбувається контролером).
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
orex_
Щось знає


Зарегистрирован: Jul 22, 2008
Сообщения: 71
Откуда: Рахов

СообщениеДобавлено: Пн Янв 25, 2010 11:32 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

- мотор з не залежним збудженням, його фото у цій-же гілці повідомлення від "Пн Авг 18, 2008 8:18 am ".
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов e-m.org.ua -> Электродвигатели Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.03 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com