Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
e-m.org.ua :: Просмотр темы - Принципова схема ШІМ-контролера
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ГруппыГруппы   ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Принципова схема ШІМ-контролера

 
Начать новую тему   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов e-m.org.ua -> ШІМ контролер колекторного двигуна на AVR MEGA
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Ср Фев 04, 2009 5:00 pm    Заголовок сообщения: Принципова схема ШІМ-контролера Ответить с цитатой

У цій гілці йде розробка та обговорення принципової схеми ШІМ контролера колекторного двигуна на мікроконтролері AVR.

Увага! Цей пост, який є і завжди буде першим у цій темі, я буду поступово змінювати, редагувати та доповнювати по мірі надходження пропозицій та доповнень.
Хід обговорення дивіться нижче.

Найновіша версія схеми завжди буде викладатися сюди:
http://e-m.org.ua/download/Misk/Projects/Shim-AVR/Shim-AVR-shema.GIF.
На даний момент викладена версія схеми від 10.02.2008 г.

Цей варіант схеми - поки що не остаточний, тому конструктивні зауваження та побажання - приймаються!

Примітка. На схемі зображені деякі елементи, які не відносяться безпосередньо до ШІМ-контролера, але допомагають зрозуміти принципи його функціонування.

Деякі пояснення щодо принципової схеми ШІМ-контролера та концепції побудови електротранспортного засобу в цілому

Під словами "електротранспортних засіб" в моєму випадку слід розуміти любий траспортних засіб, на який може бути встановлений цей ШІМ-контролер: електромопед, електроцикл, надлегкий електромобіль та будь-що інше. Далі по тексту я буду використовувати термін "електромобіль".

На електромобілі встановлена лише одна (силова) батарея аккумуляторів, ніяких додаткових аккумуляторів не використовується, і тому всі прилади працюють від основної батареї.

Малопотужний перетворювач напруги основної батареї на напругу 9 вольт інтегровано в замок запалювання, і він активується у двох випадках: при ввімкненні замка запалювання ключем та при ввімкненні зарядного пристрою.

Напруга +9В, яка приходить від замка запалювання, є одночасно і сигналом ввімкнення модулів електромобіля, і напругою живлення "слабкострумових" логічних частин цих модулів. Чому саме 9 вольт? Тому що практично вся логіка та мікроконтролери потребують напруги 5 вольт, а в умовах довгих з'єднуючих дротів та електромагнітних перешкод напруга 9 вольт є якраз самою оптимальною для нормальної роботи найпоширеніших аналогових інтегральних стабілізаторів типу 7805 і 78L05 (вітчизняний аналог - КРЕН5). Використання індивідуального стабілізатора напруги для кожного окремого електронного модуля на електромобілі я вважаю вкрай необхідним.

Ще один перетворювач (середньої потужності) перетворює напругу силової батареї в напругу 14 вольт. Головне його призначення - живлення приборів освітлення (для більшості з них саме така напруга є стандартом), але 14 в також можуть використовувати деякі інши модулі (ШІМ-контролер, наприклад), а також ця напруга знадобиться для живлення різних стандартних автомобільних пристроїв, які власник електромобіля бажає собі встановити (автомагнітола та всяке інше).

Блок вимірювання струму батареї розташовано безпосередньо біля плюсової клеми батареї. Аналоговий вихід цього вимірювача під'єднано до одного з каналів АЦП мікроконтролера (РС0). Інший канал АЦП (РС1) через резисторний дільник з'єднано з плюсовою клемою батареї. Це дозволить, по-перше, контролювати обидва ці параметри (напругу та струм) та виводити їх на приборну панель, а по-друге, організувати своєрідний "лічильник електроенергії", який буде ураховувати кількість енергії, яку отримує батарея при зарядці, та кількість витраченої енергії під час руху електромобіля. Таким чином можна буде розраховувати приблизний залишок заряду батареї (це найважливіше), і деякі інши параметри.

Далі буде... Викладатиму по мірі написання...
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...


Последний раз редактировалось: Asket (Вт Фев 10, 2009 4:01 pm), всего редактировалось 2 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Чт Фев 05, 2009 9:40 am    Заголовок сообщения: Re: Принципова схема ШІМ-контролера Ответить с цитатой

Asket писал(а):
Викладаю "бета-версію" принципової схеми ШІМ.



Загалом більш менш понятно.
Але деякі речі незрозумілі. Незрозуміло, наприклад, чому не можна оцифрувати значення струму IC1, а потім уже готове значення передати в цифровому вигляді на інші девайси Question

Тому хотілось би отримати пояснення автора, щоб не задавати дурних питань Smile
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Чт Фев 05, 2009 12:03 pm    Заголовок сообщения: Re: Принципова схема ШІМ-контролера Ответить с цитатой

stealth писал(а):

чому не можна оцифрувати значення струму IC1, а потім уже готове значення передати в цифровому вигляді на інші девайси?


Я ж писав:
Asket писал(а):

Цей варіант схеми - не остаточний, тому конструктивні зауваження та побажання - приймаються!


Так, цю пропозицію я вважаю корисною, тому пропозиція приймається Very Happy Перероблю схему так, як пропонує stealth.

Якщо у когось ще є зауваження та пропозиції - пишіть!
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
NightRain
Знавець


Зарегистрирован: Apr 09, 2008
Сообщения: 123
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Чт Фев 05, 2009 4:54 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Есть у меня мания унификации... Embarassed Почти все предложения из разряда "лучшее - враг хорошего...". Но модуль станет универсальнее...

1) Как мне кажется, лучше контролировать ток на двигателе после ключей. Ведь при нажатии на педаль газа лучше иметь линейный отклик по моменту... иначе ток в двигателе будет зависить от оборотов (рвать с места и потом плавно разгоняться) , а ток в батарее скорее информационный параметр для "пилотирования"... Хотя можно поставить и два датчика (один у батареи небязательный)...

2) Концевик от педали тормоза надо через согласующую обвязку завести и на IN IC2 (IR2121) на прямую... Защита от зависания проца... Очень рекомендую!!!!!

3) Блок транзисторов, вместе с драйверами, лучше сделать отдельно... Сразу два плюса - унификация(можно поставить по больше транзиторов, если надо) и не подогреваются мозги... Защиту можно завести туда-же...

4) Можно добавить 3 дополнительных интерфейса для управления блоками транзисторов два из которых развязать оптронами... Это я намекаю на мостовое включение... Very Happy Датчик температуры радиатора можно оставить один... Или поставить 1 дополнительный интерфейс т.е. по одному на "плечё" а у полумостов уже разбираться с развязкой... Или см. пункт 6...

5)Ну и не мысль... так... мелочь... Если поставить что-нибудь из ATmega16,162,169,32,323,64,128... можно пользоваться всеми прелестями внутрикристальной отладки... А это очень ускоряет процесс программирования... В будущем вспомним с благодарностью не раз! А разница в цене 20-30грн! Wink

6)Лапоть чуток по больше и все свободные ноги на разъём! Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Чт Фев 05, 2009 5:20 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

NightRain писал(а):

1) Как мне кажется, лучше контролировать ток на двигателе после ключей. Ведь при нажатии на педаль газа лучше иметь линейный отклик по моменту... иначе ток в двигателе будет зависить от оборотов (рвать с места и потом плавно разгоняться) , а ток в батарее скорее информационный параметр для "пилотирования


Если сравнить время "отклика" ТС на изменение положения акселератора со скоростью отклика датчика тока - получится что "разницы нету".


NightRain писал(а):

2) Концевик от педали тормоза надо через согласующую обвязку завести и на IN IC2 (IR2121) на прямую... Защита от зависания проца... Очень рекомендую!!!!!


а Вотчдог зачем?

NightRain писал(а):

3) Блок транзисторов, вместе с драйверами, лучше сделать отдельно... Сразу два плюса - унификация(можно поставить по больше транзиторов, если надо) и не подогреваются мозги... Защиту можно завести туда-же...


Чем длиннее путь ШИМ-сигнала, тем больше ньюансов. Тем более что ключи будут "шуметь" довольно заметно.

NightRain писал(а):

4) Можно добавить 3 дополнительных интерфейса для управления блоками транзисторов два из которых развязать оптронами... Это я намекаю на мостовое включение...


А цель мостового включения, можете пояснить?
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
NightRain
Знавець


Зарегистрирован: Apr 09, 2008
Сообщения: 123
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Чт Фев 05, 2009 6:00 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

stealth писал(а):
NightRain писал(а):

1) Как мне кажется, лучше контролировать ток на двигателе после ключей. Ведь при нажатии на педаль газа лучше иметь линейный отклик по моменту... иначе ток в двигателе будет зависить от оборотов (рвать с места и потом плавно разгоняться) , а ток в батарее скорее информационный параметр для "пилотирования
Если сравнить время "отклика" ТС на изменение положения акселератора со скоростью отклика датчика тока - получится что "разницы нету".

Имелось в виду не совсем это: если мы регулируем ток АКБ то при старте ток с АКБ будет небольшой при больших токах(и моментах) на двигателе. А на раскрученом двигателе картина существенно изменится... т.е. при одном и том-же нажатии педали акселератора ток (момент) в двигателе будет зависить, причём существенно, от его оборотов. Или я не прав?
stealth писал(а):
NightRain писал(а):

2) Концевик от педали тормоза надо через согласующую обвязку завести и на IN IC2 (IR2121) на прямую... Защита от зависания проца... Очень рекомендую!!!!!
а Вотчдог зачем?

Перефразируя Воланда: "Проблема не в том, что процы смертны, а в том, что они внизапно смертны" Very Happy С Вотчдогом вместе с не предсказуемым состоянием выводов... Хотя может это и перестраховка...
stealth писал(а):
NightRain писал(а):

3) Блок транзисторов, вместе с драйверами, лучше сделать отдельно... Сразу два плюса - унификация(можно поставить по больше транзиторов, если надо) и не подогреваются мозги... Защиту можно завести туда-же...
Чем длиннее путь ШИМ-сигнала, тем больше ньюансов. Тем более что ключи будут "шуметь" довольно заметно.

Confused Пожалуй Да! Шинные усилители при этом явно лишними не будут... Хотя и разнос этих модулей может быть - до десятка см...
stealth писал(а):
NightRain писал(а):
4) Можно добавить 3 дополнительных интерфейса для управления блоками транзисторов два из которых развязать оптронами... Это я намекаю на мостовое включение...
А цель мостового включения, можете пояснить?

Реверс при возбуждении от постоянных магнитов...
Управление двумя и боллее двигателями...
Рекуперация... Там надо, как я понимаю, отдельно управлять обмоткой возбуждения и снимать ток...
Управление 3-фазным двигателем на постоянных магнитах Mars E-Teck(500$) (хотя для него надо не 4 полумоста, а 6... и датчик положения).
Хотя это уже факультатив...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Пт Фев 06, 2009 11:38 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так-с, відповідаю на все по черзі:

NightRain писал(а):

1) Как мне кажется, лучше контролировать ток на двигателе после ключей. Ведь при нажатии на педаль газа лучше иметь линейный отклик по моменту.............
на раскрученом двигателе картина существенно изменится.............


Для контроля миттєвого значення струму існує каскад на транзисторі VT5 і резисторі R28, і сигнал з нього подається беспосередньо на драйвер IR2121.

Вимірювач струму на ACS750SCA має інше призначення - вимірювати не миттєвий, а середній струм, який втікає в батарею або витікає з неї, тобто для цього модуля швидкодія та затримки ніякого значення не мають.
Більш детальні пояснення викладу в первому пості цієі теми.

Але я маю подякувати NightRain за таких хід думок, бо це навело мене на те, що треба мати датчик обертів ходового двигуна, щоб мікроконтролер ШІМ "знав", як зараз працює двигун.
Внесу зміни до схеми найближчим часом!

NightRain писал(а):

2) Концевик от педали тормоза надо через согласующую обвязку завести и на IN IC2 (IR2121) на прямую.................


Не думаю, що це є вкрай необхідним.
При виникненні критичної ситуації можно повністю вимкнути батарею розмикачем SA1, який, на мою думку, повинен бути розташовай "під рукою".

NightRain писал(а):

3) Блок транзисторов, вместе с драйверами, лучше сделать отдельно...........
Шинные усилители при этом явно лишними не будут.........

4) Можно добавить 3 дополнительных интерфейса для управления блоками транзисторов два из которых развязать оптронами... Это я намекаю на мостовое включение.............

Управление 3-фазным двигателем на постоянных магнитах......


Я розумію, що все було б круто, але це вже занадто... Навіть мети такої не ставилось... Пропоную ще раз подивитись "Загальну концепція проекту" у сусідній темі. Тут іде обговорення ШІМ-контролера для колекторних двигунів постійного струму невеликої потужності.
Образно кажучи, ми тут мопед створюємо, а не літак Smile
Тому я не піду на ускладнення конструкції контролера заради нових можливостей, які попередньо не передбачені самою концепцією розробки і не є вкрай необхідними...
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
NightRain
Знавець


Зарегистрирован: Apr 09, 2008
Сообщения: 123
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Пт Фев 06, 2009 12:37 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Не люблю вредничать, но потерпите ещё немного.... Embarassed

Asket писал(а):
NightRain писал(а):

1) Как мне кажется, лучше контролировать ток на двигателе после ключей. Ведь при нажатии на педаль газа лучше иметь линейный отклик по моменту.............
на раскрученом двигателе картина существенно изменится.............


Для контроля миттєвого значення струму існує каскад на транзисторі VT5 і резисторі R28, і сигнал з нього подається беспосередньо на драйвер IR2121.

Вимірювач струму на ACS750SCA має інше призначення - вимірювати не миттєвий, а середній струм, який втікає в батарею або витікає з неї, тобто для цього модуля швидкодія та затримки ніякого значення не мають.
Більш детальні пояснення викладу в первому пості цієі теми.

Але я маю подякувати NightRain за таких хід думок, бо це навело мене на те, що треба мати датчик обертів ходового двигуна, щоб мікроконтролер ШІМ "знав", як зараз працює двигун.
Внесу зміни до схеми найближчим часом!
Защитную цепь - я увидел... Решение интересное но надо попробовать... Особенно меня волнует температурная стабильность сопротивления основных транзисторов, которая будет сказываться на токе отсечки... И маленькое дополнение: в цепочке R24 R25 VD4, которая как я понял введена для запаздывания включения защиты, может стоило-бы снизить R25(если есть такая возможность), что-бы защита гарантировано отключалась первой и небыло ложных срабатываний по срезу... Question А то разрядка затворной ёмкости происходит через те-же 22Ома+диод...

Полу-интуитивное предложение, не побрезгуйте советом: введите ещё и напряжение на двигателе... По сути мелочь: делитель с защитным стабилетроном(или что-то такое) Но это может, в какой-то мере заменить датчик оборотов для тех, у кого его нет...

Asket писал(а):
NightRain писал(а):

2) Концевик от педали тормоза надо через согласующую обвязку завести и на IN IC2 (IR2121) на прямую.................
Не думаю, що це є вкрай необхідним.
При виникненні критичної ситуації можно повністю вимкнути батарею розмикачем SA1, який, на мою думку, повинен бути розташовай "під рукою".
Это поведенческо-интуитивный вопрос. Предположим такая ситуация: стоите на перекрёстке и тут вылетает проц (или ошибка в микропрограмме) и включает привод... Человек первым делом будет давить тормоз а не искать выключатель... Хотя может это и перестраховка - настаивать больше не буду. Very Happy

Asket писал(а):
Образно кажучи, ми тут мопед створюємо, а не літак Smile
Ну... Я харьковский авиационный закончил... Laughing Так что строго не взыщите...

И последнее: поставте всё-таки ATmega16. Очень уж приятно пользоваться внутрикристальной отладкой! Rolling Eyes
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Пт Фев 06, 2009 3:49 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

NightRain писал(а):
Не люблю вредничать, но потерпите ещё немного.... Embarassed

Ні, це не вередливісь, а конструктивне обговорення проекту, так що можете продовжувати...

NightRain писал(а):
Полу-интуитивное предложение, не побрезгуйте советом: введите ещё и напряжение на двигателе........


Ні, не згоден судити про оберти мотора, вимірюючи напругу на ньому.
Краще створити саме датчик обертів, навіть досить простий.
В моєму розумінні це буде датчик на базі оптопари, бо використовувати магнітні датчики беспосередньо на такому моторі - досить ризикове рішення, а механічні датчики ненадійні. Ми з товаришем проводили експерименти з вимірюванням обертів вала оптопарою, яка працює "на відбиття", і отримали досить надійні результати.

NightRain писал(а):
Особенно меня волнует температурная стабильность сопротивления основных транзисторов...


Для контроля цього параметра існує датчик U2.
Якщо мосфетам "стане погано", то мікроконтролер зразу про це "взнає" Smile

NightRain писал(а):
в цепочке R24 R25 VD4, которая как я понял введена для запаздывания включения защиты, может стоило-бы снизить R25 ........


Не заперечую. По-перше, безпосередньо силову частину схеми розробляв не я, а по-друге - доцільність (або недоцільність) зміни номіналу цих елементів покажуть лише випробовування контролера на реальному транспортному засобі.

NightRain писал(а):
Предположим такая ситуация: стоите на перекрёстке и тут вылетает проц (или ошибка в микропрограмме) и включает привод... Человек первым делом будет давить тормоз а не искать выключатель......


Все вірно! Так і передбачено! Тепер продовжуйте далі Ваші міркування в цьому напрямку: що станеться, якщо на двигун буде подано повну напругу батареї, а водій з усієї сили натисне на гальма? А ось що: струм через двигун зросте до такого рівня, що спрацює автомат-розмикач SA1, що й потрібно було довести. Як сказала одна людина з нашого форуму: "електромобіль повинен мати такі гальма, щоб ними можна було "задушити" тяговий двигун до спрацьовування автомата-розмикача".

NightRain писал(а):
И последнее: поставте всё-таки ATmega16. Очень уж приятно пользоваться внутрикристальной отладкой! Rolling Eyes


Для цього проекта "з головою" вистачає mega8. Коли будемо розробляти щось більш складне, де не вистачатиме ресурсів mega8 - тоді й використаємо mega16...
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Пн Фев 09, 2009 11:17 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Asket писал(а):

Ні, не згоден судити про оберти мотора, вимірюючи напругу на ньому.
Краще створити саме датчик обертів, навіть досить простий.
В моєму розумінні це буде датчик на базі оптопари, бо використовувати магнітні датчики беспосередньо на такому моторі - досить ризикове рішення, а механічні датчики ненадійні. Ми з товаришем проводили експерименти з вимірюванням обертів вала оптопарою, яка працює "на відбиття", і отримали досить надійні результати.



У мене на моторі потужністю в 11кВт стоїть штатний датчик холла - ніяких проблем. Тим паче що датчик не обовязково розміщувати саме на двигуні.


NightRain писал(а):
Особенно меня волнует температурная стабильность сопротивления основных транзисторов...


Чем вище температура кристалу - тим вище його опір, тим більше падіння на переході виток-сток. Як наслідок - на меншому струмі спрацьовує "відсічка"...


Asket писал(а):

NightRain писал(а):
И последнее: поставте всё-таки ATmega16. Очень уж приятно пользоваться внутрикристальной отладкой! Rolling Eyes


Для цього проекта "з головою" вистачає mega8. Коли будемо розробляти щось більш складне, де не вистачатиме ресурсів mega8 - тоді й використаємо mega16...


Не знаю.... Але останнім часом потреби в GTAG не відчуваю...
Нормально спроектований код + "людське" середовище розробки, а також симуляція усувають потребу в отладці на кристалі.
Так що вибір кристаллу - то діло третє. Але може спрацювати аргумент, що в майбутньому може знадобитися більше памяті(будь якої). Плати переробити - дорожче тієї різниці в ціні між 8ю та 16ю мегою.
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Вт Фев 10, 2009 9:03 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

stealth писал(а):

У мене на моторі потужністю в 11кВт стоїть штатний датчик холла - ніяких проблем.


Добре, це вагомий аргумент. Зараз на схемі заміню оптичний датчик на датчик Холла.

stealth писал(а):
Не знаю.... Але останнім часом потреби в GTAG не відчуваю...
Нормально спроектований код + "людське" середовище розробки, а також симуляція усувають потребу в отладці на кристалі.
Так що вибір кристаллу - то діло третє. Але може спрацювати аргумент, що в майбутньому може знадобитися більше памяті(будь якої). Плати переробити - дорожче тієї різниці в ціні між 8ю та 16ю мегою.


Справді, різниця вартості між Мега8 та Мега16 становить менше 10 гривень. Зробимо так: доки ми працюємо над поліпшенням схемотехнічних рішень, питання з вибором кристалу лишається відкритим. Коли схема приладу буде доведена до логічного завершення та прийде час розробляти плату та писати код, ось тоді й вирішимо, який мікроконтролер буде використано в цій розробці. А замінити в намальованій схемі Мегу8 на Мегу16 - то справа нескладна Smile
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Пн Авг 31, 2009 11:47 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

У зв'язку з новою "Концепцією побудови електрообладнання
надлегкого електротранспортного засобу"
цю тему я закриваю. Всі напрацювання будуть використані в двох нових варіантах ШІМ-контролера, які будуть створені на основі обговорюваної тут схеми, але з урахуванням "концепції".
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов e-m.org.ua -> ШІМ контролер колекторного двигуна на AVR MEGA Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.04 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com