Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
e-m.org.ua :: Просмотр темы - Простейшее зарядное
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ГруппыГруппы   ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Простейшее зарядное
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов e-m.org.ua -> Зарядные устройства
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
mihalich
Ветеран руху


Зарегистрирован: Sep 11, 2007
Сообщения: 348
Откуда: Киев

СообщениеДобавлено: Сб Фев 16, 2008 4:49 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Alex писал(а):
mihalich писал(а):

..............................................................................................................
....Кстати,Павел,то чтоэтозарядное-"Ziwan",я когда то поверил, но теперь сомневаюсь. Так ли это?


В інтернеті можна знайти адресу виробництва зарядників Zivan NG3:

Battery charger NG3
Design, production and sale: ZIVAN SRL. Via della Costituzione, 36. 42028 Poviglio (RE)
ITALIA

Повільо - містечко поблизу відомих Парми та Модени.

Так що це справді Зіван, не сумнівайтесь, Міхалич Smile
......................................................................................................
.......Спасибо Саша, а как там наш главный ветеран? Скоро ли он
пополнит наши ряды в эфире интернета?
А із підстройкою розберемося.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
PASHASV
Знавець


Зарегистрирован: Oct 05, 2007
Сообщения: 116

СообщениеДобавлено: Вс Фев 17, 2008 7:16 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

mihalich писал(а):
Кстати,Павел,то чтоэтозарядное-"Ziwan",я когда то поверил, но теперь сомневаюсь. Так ли это?

К величайшему сожалению опыта работы с этими зарядными у меня нет, но на сколько я знаю на них должно быть указано, что это иненно "Zivan"...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Пн Фев 18, 2008 3:08 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

mihalich писал(а):

Model.......Battery Charger NG3
Input........220v 19 a 50-60 hz
Output......108 v...20 a
Code.........F&NH02
....Я догадываюсь, что причина в том, что изначально зарядник был настроен на 108 вольт ( 9 банок), но знаю что им же заряжают и 120в.
Когда то , по моей просьбе Игорь Корхов выслал мне схему, которую я не смог открыть, и она не сохранилась.
......Конечно, нужна отвёртка, но и знать бы, что крутить?


Судя по этой ссылке у Вас действительно 108 Вольтовое зарядное
http://www.zivanusa.com/NG3BatteryCharger.htm
тип "F7 NH"
а здесь
http://www.zivanusa.com/pdf/NG3.pdf
на него документация.
И там я ни слова не нашел о регулировке напряжения....

Нужно "вскрывать". Анамнез покажет...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Ср Авг 06, 2008 8:00 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Maestro писал(а):

я є прихильником заряджання кожної батареї окремо


Я також прихильник окремого зарядного пристрою для кожної батареї. Маю деякі ідеї з цього приводу Idea
За основу таких зарядних пристроїв буду брати блоки живлення від сучасних комп'ютерів. Вони мають достатню потужність та дуже гарну стабілізацію вихідної напруги при невеликих розмірах плати з електронікою і зовсім малу вагу. Придбати їх зараз можна майже усюди. А оскільки їх все одно треба трохи переробляти, то нам підійдуть и несправні блоки.
Далі саме цікаве. Несправні, неробочі блоки живлення можна знайти практично задарма, якщо правильно шукати Very Happy . Достатньо пройтись по фірмам, які займаються апгрейдом або ремонтом комп'ютерів, або ще краще - по ІТ-відділкам великих організацій, і рано чи пізно знадеться місце, де вам майже за пару пляшок пива віддадуть півмішка несправних комп'ютерних блоків живлення, або, якщо повезе, то навіть і робочі, але морально застарілі блоки (типорозміру АТ). Повірте - це реально! Я так не раз вже робив Rolling Eyes

Ну а далі - з двох-трьох несправних блоків зібрати один робочій - нескладна задача для електронщиків. Та й переробка таких блоків під наші потреби (обмеження струму та слідкування за закінченням зарядки) - теж задача набагато простіша, ніж розробка зарядного пристрою "з нуля". В якомусь журналі я бачив статтю про подібну переробку.

Маю намір реалізувати цей проект, але розпочну його не раніше, ніж завершу інші свої вже розпочаті проекти...
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alex
Адміністратор


Зарегистрирован: Oct 15, 2007
Сообщения: 384
Откуда: Україна

СообщениеДобавлено: Ср Авг 06, 2008 6:00 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ідея використовувати компові блоки живлення - не нова Smile
Я не можу сказати, що вони мають "дуже добру стабілізацію вихідної напруги",
оскільки там комбінований зворотний звязок по кількох вихідних каналах;
хоч може цей параметр і не так критичний для зарядника.
Якщо йдеться про зарядку скутерної батареї 24-36 вольт, то цілком непоганий варіант.
З іншого боку, коли батарей 8-10 штук, то треба вже думати як всі ці окремі коробочки-зарядники елементарно увязати докупи,
аби не заплутатися в багаточисельних дротах Very Happy
А зворотний звязок можна піддати модифікації - це навіть простіше, ніж ремонтувати попалені блоки.
Доведеться заодно продумати режим стабілізації струму - в оригіналі він не передбачений.
Також, спільне підключення входів і виходів живлення - змінити роз"єми.
Накінець, масові та особливо габаритні показники такого "комбайна"...
все ж, на мій погляд краще не перевищувати ідею понад скутерний варіант.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Чт Авг 07, 2008 7:49 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Alex писал(а):
Ідея використовувати компові блоки живлення - не нова Smile


Так, цілком згоден. Я і не претендую на новаторство:

Asket писал(а):

В якомусь журналі я бачив статтю про подібну переробку.


Мене цікавить практична сторона справи, тобто зробити так на своєму електротранспорті.

Alex писал(а):

Я не можу сказати, що вони мають "дуже добру стабілізацію вихідної напруги",
оскільки там комбінований зворотний звязок по кількох вихідних каналах


Не зовсім згоден. У багатьох блоках зворотній зв'язок по напрузі діє тілько по одному каналу (частіш усього по +5 В), а по іншим каналам лише відсліджується зникнення напруги. Не раз мені доводилося бачити, коли при збільшенні навантаження на канал +5 В напруга на других каналах (частіш усього по +12 В) починала "повзти вгору").

Для зарядного пристрою стабілізація напруги якраз не дуже критична, важливіше зробити стабілізацію струму та відслідження моменту закінчення зарядки - тут я с тобою згоден.

Alex писал(а):

А зворотний звязок можна піддати модифікації - це навіть простіше, ніж ремонтувати попалені блоки.


Тут я також повністю згоден. Задача досить нескладна: додати датчик струму, заміряти напругу на батареї та й керувати ШІМ-контролером такого блока за допомогою додатково встановленого мікроконтролера.

Alex писал(а):

Якщо йдеться про зарядку скутерної батареї 24-36 вольт, то цілком непоганий варіант.
З іншого боку, коли батарей 8-10 штук, то треба вже думати як всі ці окремі коробочки-зарядники елементарно увязати докупи,
аби не заплутатися в багаточисельних дротах Very Happy


Особисто для себе я про мопед/скутер і думав. А ось с приводу автомобіля - я неспроста звертав увагу на те, що "вони мають достатню потужність та дуже гарну стабілізацію вихідної напруги при невеликих розмірах плати з електронікою і зовсім малу вагу." Ідея полягає в тому, щоб змонтувати ці зарядні пристрої беспосередньо на транспортному засобі - це стосується і скутерів, і автомобілів. Навіть десяток таких плат, змонтованих у один корпус, багато місця не займуть. А дві-три платки у варіанті скутера - це зовсім невеличка коробочка...

Alex писал(а):

все ж, на мій погляд краще не перевищувати ідею понад скутерний варіант.


Оцей варіант я і бажаю спробувати. Переробити такі блоки живлення та стаціонарно встановити беспосередньо на самому скутері, навіть разом із мережним дротом довжиною декілька метрів Laughing
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Пн Авг 11, 2008 11:33 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Asket писал(а):

Тут я також повністю згоден. Задача досить нескладна: додати датчик струму, заміряти напругу на батареї та й керувати ШІМ-контролером такого блока за допомогою додатково встановленого мікроконтролера.


Щось подібне я зробив - результатом не зовсім задоволений.

Є "ньюанс":

щоб це зробити прийдеться "роздовбати" блок живлення капітально, при цьому сильно зміниться принципова схема. А після цього виникакає питання - чи не простіше буде його зробити "з нуля"?


На мій погляд, при потребі "сердитого рішення", зробити наступне:
1. "Розігнати" вихідну напругу до 13.6 В (це підбір 1го резистора)
2. На виході послідовно впаяти потужний резистор для обмеження струму (номінал вирахувати виходячи з макс струму 12 вольтового виходу).
3. Все - зарядка готова


Всі інші варіанти виходять доволі геморойними.
Ясна річ, що зробити їх можна, але повторюваність стороннім чоловіком буде вельми низькою.
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Вт Авг 12, 2008 7:32 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

stealth писал(а):

Щось подібне я зробив - результатом не зовсім задоволений.

Є "ньюанс":

щоб це зробити прийдеться "роздовбати" блок живлення капітально, при цьому сильно зміниться принципова схема. А після цього виникакає питання - чи не простіше буде його зробити "з нуля"?



В принципі, згоден. Тоді трохи змінимо концепцію: замість того, щоб переробляти блоки живлення, створимо свою схему, використовуючи схемотехнічні рішення, подібні цим блокам живлення, та й елементну базу майже таку саму. Тоді будемо мати гарну повторюваність схеми, ще й на поширеній та доступній елементній базі.
При цьому головною рисою зарядного пристрою має бути "розумна автоматизація", яка буде притримуватись саме тих режимів заряду, що рекомендовані виробниками батарей. Тому використання мікроконтролера для керування зарядним пристроєм - це, на мій погляд, обов'язкова умова.
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Вт Авг 12, 2008 11:01 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Asket писал(а):

В принципі, згоден. Тоді трохи змінимо концепцію: замість того, щоб переробляти блоки живлення, створимо свою схему, використовуючи схемотехнічні рішення, подібні цим блокам живлення, та й елементну базу майже таку саму. Тоді будемо мати гарну повторюваність схеми, ще й на поширеній та доступній елементній базі.
При цьому головною рисою зарядного пристрою має бути "розумна автоматизація", яка буде притримуватись саме тих режимів заряду, що рекомендовані виробниками батарей. Тому використання мікроконтролера для керування зарядним пристроєм - це, на мій погляд, обов'язкова умова.


Згоден з концепцією.
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Вт Авг 12, 2008 12:58 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

stealth писал(а):

Згоден з концепцією.


Добре!
Тоді пізніше перенесемо цю тему у розділ проектів, щоб втілити концепцію в реальну конструкцію. Але це буде не раніше, ніж завершимо хоча б один вже позпочатий проект (ШІМ чи замок запалювання). Або якщо цей проект візьметься вести хтось другий...
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sirco
Новенький
Новенький


Зарегистрирован: Feb 21, 2009
Сообщения: 3

СообщениеДобавлено: Сб Фев 21, 2009 5:35 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Досить широка тема для творчості
поділюсь своїми наробками по зарядці 180 аг батареї яку використовував для живлення УПС .

Начитавшись всякої літератури зрозумів що заряжати можна двома способами
стабілізувати напругу на рівні 13.8 вольта а струм який вже вийде ...
Або заряжати стабільним струмом на рівні 0.1 від ємкості акб
маючи 180 аг батарею струм би мав бути 18 ампер - більшість діодів зразу відпала
а про якесь аналогове регулювання також не було мови .
В результаті найшов от таку просту схемку аналогічну нище приведеній



статя тут але цікавого мало
http://www.onelab.ru/repair/zar_ustr.html

Вся хитрість цієї схеми в конденсаторі С1
він стабілізує струм в нагрузці
при послідуючих випробовуваннях під час зарядки він тримав постійно струм 18 ампер без всяких проблем

Щоб автоматизувати зарядку доробив відключення зарядки при напрузі 14.2 воольта
подібно як зроблено на цій схемі



опис схеми шукайте тут
http://ra4a.narod.ru/portal/ZU2.htm

Як самы бачите схема дуже простенька , і може повторити любий автомобыліст

експлуатувалась вона десяток років і ні одної відмови не було ....

Схема лає один недолік - так як схема являє собою стабілізатор струму - при включенні її без навантаження регулюючий елемент - конденсатор трансформатор піднімають напругу до недопустимих величин - так що забезпечте постійну наявність навантаження такої зарядки .... так як напруга на конденсаторі і трансформаторі без навантаження підніметься приблизно в 2 рази ....

Я поставив трансформатор з первинною обмоткою 380 вольт
без навантаження він гудів як ненормальний

Конденсатори брав від ламп денного світла

попередні схеми привів просто для прикладу - так як ясно що в вашому випадку
потрібні зовсім інше схемотехнічне рішення на інші напруги , струми, потужності
відповідно і реалізація буде зовсім інша ....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sirco
Новенький
Новенький


Зарегистрирован: Feb 21, 2009
Сообщения: 3

СообщениеДобавлено: Сб Фев 21, 2009 6:55 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

На рахунок попередніх пропозицій по використанню схемотехніки блоків живлення від компів - думаю що ця ідея хибна - потужність блока живлення всього 200-400 ват
що дозволить заряжати 1-2 батареї - а це досить мало
думаю що варто дивитися в сторону зварочних аппаратів і модифіковувати їх схеми
так як потіжність в них порядку 3 кіловат що є вже досить цікаво і близко до потребних параметрів .

От щось таке треба перероблювати
http://vadne1.narod.ru/cxema.html
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Пн Фев 23, 2009 7:56 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

sirco писал(а):
На рахунок попередніх пропозицій по використанню схемотехніки блоків живлення від компів - думаю що ця ідея хибна - потужність блока живлення всього 200-400 ват
що дозволить заряжати 1-2 батареї - а це досить мало
думаю що варто дивитися в сторону зварочних аппаратів і модифіковувати їх схеми
так як потіжність в них порядку 3 кіловат що є вже досить цікаво і близко до потребних параметрів .


Як кажуть - "кожній речі - своє використання". Ідея щодо компових блоків живлення стосується лише надлегких ТЗ (від велосипеда до мотоцикла), а для повнорозмірного автомобіля-електрохода - справді, краще взяти за основу схемотехнічні ідеї та рішення, яки використані в зварювальних апаратах (наприклад, інверторних).
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
stealth
Адміністратор


Зарегистрирован: Jun 26, 2007
Сообщения: 528
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: Пн Фев 23, 2009 11:25 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

sirco писал(а):
На рахунок попередніх пропозицій по використанню схемотехніки блоків живлення від компів - думаю що ця ідея хибна - потужність блока живлення всього 200-400 ват
що дозволить заряжати 1-2 батареї - а це досить мало


Малось на увазі що таких блоків в ел.мобілі буде по кількості АкБ(12 вольтових).


Щодо зварювальних апаратів - вважаю ідея правильна.

беремо цю ж таки схему. І вторинну обмотку мотаємо на більшу напругу.
Але прийдеться експериментувати з дроселем Др1. Щоби вігнати контур в резонанс.
Було класно зробити публічний проект "зарядний пристрій для електромобіля із зварювального аппарата".
на зразок ШІМ контролер колекторного двигуна на AVR MEGA

Переробляти заводський нема сенсу
А от взяти за прототип одну з добре повторюваних схем і переробити її під наші потреби було б цікаво.
_________________
Шлях підкоряється тому, хто йде
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Asket
Щось знає


Зарегистрирован: May 22, 2008
Сообщения: 82
Откуда: АР Крым

СообщениеДобавлено: Пн Фев 23, 2009 4:21 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

stealth писал(а):

Було класно зробити публічний проект "зарядний пристрій для електромобіля із зварювального аппарата".
на зразок ШІМ контролер колекторного двигуна на AVR MEGA
Переробляти заводський нема сенсу
А от взяти за прототип одну з добре повторюваних схем і переробити її під наші потреби було б цікаво.


Про цю ідею я вже писав раніше:

Asket писал(а):
Тоді пізніше перенесемо цю тему у розділ проектів, щоб втілити концепцію в реальну конструкцію. Але це буде не раніше, ніж завершимо хоча б один вже позпочатий проект (ШІМ чи замок запалювання). Або якщо цей проект візьметься вести хтось другий...


Доречі, на сайті http://vadne1.narod.ru/ автор пропонує дві книги серії "Сварочный инвертор - это просто!" в електронному вигляді, та ще й просить по 850 російських карбованців за кожну. А я зараз викладу їх на наш сайт, щоб кожен міг скачати їх безкоштовно Laughing

Ось прямі линки для скачування:

http://www.e-m.org.ua/download/Library/Battery/Svar_invert_eto_prosto.djvu

http://www.e-m.org.ua/download/Library/Battery/Svar_invertor_teor_prakt.djvu

Згодом оформлю їх у розділі "Бібліотека"
_________________
РОБИ НЕГАЙНО!!! замість того, щоб мріяти, міркувати, планувати...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов e-m.org.ua -> Зарядные устройства Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4
Страница 4 из 4

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.05 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com