Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
Wrightspeed X-1







Інженер із Нової Зеландії Ян Райт (Ian Wright) вирішив завдати чергового удару по стереотипу, згідно із яким транспорт на електричному приводі вважався непридатним для динамічного руху. Новостворена компанія Wrightspeed розробила спортивний електромобіль під назвою X-1, використовуючи механічну основу та електричний привід інших виробників. Результат виправдав всі сподівання: X-1 на момент свого створення став найбільш динамічним електромобілем у світі. Особливість конструкції прототипа X-1, - двомісного британського родстера Ariel Atom - відкритий кузов із металевим об'ємним силовим каркасом та відкриті легкосплавні колеса, із мінімумом легкої композитної обшивки. Тяговий електромотор розміщений позаду крісел водія і пасажира, та приводить в рух задню вісь із частково блокованим диференціалом.

При встановленому на X-1 електричному приводі типу AC-150 від компанії AC Propulsion, співвідношення потужності мотора до маси спорткара склало величину, недосяжну для більшості бензинових суперників. Wrightspeed X-1 показав час розгону від старта до швидкості 100км/год коло 3,1 секунди при спорядженій масі близько 700кг.

Всі силові характеристики електричного приводу X-1 відповідають показникам електромобіля tzero, де привід AC-150 був використаний вперше.

X-1 також не містить у конструкції своєї трансмісії зчеплення, а коробка передач являє собою простий редуктор із числом 8,25:1. При цьому обмежена електронікою максимальна швидкість становить 180км/год.

Поскільки метою розробників було показати не довготривалі, а динамічні характеристики спортивного електромобіля, то на X-1 встановлена тягова літієво-іонна батарея відносно невеликої енергоємності у 25 кіловатт-годин, масою приблизно 250кг. Це також позитивно посприяло зменшенню спорядженої маси родстера. При цьому в змішаному циклі експлуатації його максимальний пробіг на одній зарядці становить 200км. Таким чином, середня норма витрат електроенергії цим електромобілем складає 125Вт*год/км.

X-1 має на борту вбудований зарядний пристрій для своєї батареї, що здатен повністю зарядити її від доступної мережі змінного струму за 4,5 години.

На показових випробуваннях Wrightspeed X-1 обігнав на чвертьмильних заїздах престижні спортивні автомобілі Ferrari 360 Spider та Porsche Carrera GT. Згодом було заявлено, що X-1 залишається прототипом та не буде масово виготовлятися, натомість ця модель послужить основою для наступної – серійної.

Раніше анонсована вартість першого зразка X-1 складала 100 тис.дол., тоді як пізніше була озвучена цифра 150 тис.дол. Порівняно із переможеними суперниками, це у кілька разів менша ціна. І треба сподіватися, що модифікована нова версія електроболіда серійного виробництва буде доступна прихильникам шаленої динаміки за ще меншу суму.




При використанні матеріалів вказівка на джерело інформації обовязкова.








Copyright © Екомобіль. Життя без вихлопа Все права защищены.

Опубликовано на: 2007-08-20 (7375 Прочтено)

[ Вернуться назад ]
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.03 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com