Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
Tesla Roadster







Tesla Roadster – представник групи дорогих „спортивних” електромобілів – розроблений американською компанією Tesla Motors на базі кузова британського 2-місного родстера Lotus Elise. Використання серійного кузова підказує, що Tesla Roadster від початку планувався як серійний спортивний електромобіль.

Компоновка родстера - із приводом на задню вісь, а моноблок мотора із коробкою передач і диференціалом розміщений прямо над задньою віссю. „Серце” електромобіля - 3-фазний асинхронний мотор змінного струму, номінальною потужністю 185кВт, здатен розкручуватись до 13500 об/хв, а його номінальний обертовий момент в діапазоні від 0 до 6000об/хв складає 200Н*м. Це компактний мотор діаметром 25см та довжиною 35см, примусового повітряного охолодження. Навіщо потрібна коробка передач при таких параметрах?

Виробник пояснює, що 2-ступінчаста напівавтоматична коробка передач потрібна виключно для реалізації максимальної динаміки спортивного стилю керування. А для звичайного використання „можна встановити другу передачу на постійно і забути про це”.

Технологія такого типу електропривода взята із іншого американського спортивного електромобіля-прототипа, tzero.

Як джерело енергії, у оригінальний алюмінієвий кузов встановлена тягова літій-іонна батарея, що складається із 6831-ї елементарної ячейки по 8.2 ампер*годин кожна, сумарною енергоємністю 56кВт*годин і масою 454кг. Таким чином, кожен кілограм цієї батареї запасає до 123Вт*годин електроенергії. Конструктивно батарея розміщена позаду сидінь водія і пасажира.



 

Середня заявлена виробником норма витрати енергії складає 110Вт*годин на кілометр пробігу як для міського циклу використання, так і для позаміського (очевидно, без перевищення максимально дозволеної на більшості доріг США швидкості у 105 км/год).

При глибині розрядки батареї до 80% такий розхід „палива” дозволяє проїхати до 400км без підзарядок. Якщо ж знехтувати обмеженням швидкості, Tesla Roadster дозволить розігнатися до 210км/год. Цей показник не є видатним для спортивного авто, але судячи із інших параметрів, він обмежений електронікою, щоби не перевантажувати акумуляторну батарею.

Зате, параметр динаміки Tesla Roadster серйозний: на першій передачі він розганяється від старту до 100км/год за 3,9 секунди!

Основна силова електроніка родстера виконана у єдиному корпусі, функції привода електромотора і зарядки тягової батареї виконує один і той же силовий модуль. Повністю розряджену батарею можна зарядити до 100% за 3,5 години, а до 80% - за 2 години, при наявності джерела електроенергії достатньої потужності.

Tesla Motors планує постачати перші серійні екземпляри Tesla Roadster користувачам, починаючи із жовтня 2007 року, навіть не дивлячись на недавню зміну постачальника ходової частини. Попри заявлену ціну від 98000 дол., складені наперед списки черговості отримання електромобіля у багато сотень осіб.






При використанні матеріалів вказівка на джерело інформації обовязкова.








Copyright © Екомобіль. Життя без вихлопа Все права защищены.

Опубликовано на: 2007-08-15 (9808 Прочтено)

[ Вернуться назад ]
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.03 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com