Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
General Motors EV1





GM EV1 – це перший серійний електромобіль, що був розроблений „з нуля” саме як електромобіль для міського використання. Розробник, компанія General Motors, назвала його буденно – Electric Vehicle model 1, - „електромобіль першої моделі” - скорочено EV1.

Але ця „перша модель” містить багато нововведень у конструкції транспортного засобу, як типових, так і нетипових для звичайного автомобіля, які дозволили підвищити його економічність – і в цьому смислі GM EV1 можна назвати революційною моделлю. Із більш типових ефективних рішень – це легка алюмінієва рама, легкосплавні диски колес та стійки амортизаторів та рами сидінь, легкі бічні панелі із стійкого до зминання композитного матеріалу, аеродинамічно досконала форма кузова із коефіцієнтом опору 0,19; із нетипових рішень – це „тепловий насос” для економного опалення чи охолодження салону, спеціальне термоізолююче вітрове скло, самозаживлюючі шини із ультранизьким опором дорозі.

Весь комплекс мір із підвищення економічності приніс свої плоди і дозволив досягти надзвичайно низького показника норми витрати електроенергії – від 88 до 94 Вт*годин на кілометр пробігу для змішаного циклу використання.

За типовою класифікацією, GM EV1 - 2-місний автомобіль із кузовом типу купе, із переднім розміщенням мотора і переднім приводом. Прототипами для серійного EV1 послужили інші моделі General Motors – електромобіль Impact та більш ранній концепт Buick Aero 2000.

EV1 випускався у 1996-1999 роках, всього їх було випущено 1117 штук.

Перше покоління цих електромобілів використовувало як джерело енергії тягові свинцево-кислотні батареї Delco, що дозволяли разовий пробіг без підзарядки до 120км, а друге покоління – тягові свинцево-кислотні батареї Panasonic енергоємністю 18,7кВт*годин (пробіг на одній зарядці до 160км) або нікель-металгідридні батареї Ovonic енергоємністю 26,4кВт*годин із разовим пробігом до 240км. Конструктивно батареї EV1 поміщені позаду сидінь водія і пасажира.

Для швидкої підзарядки батарей був розроблений спеціальний зарядний пристрій із безконтактною передачею енергії через магнітне поле. Такі пристрої призначалися для стаціонарного встановлення подібно до бензоколонок, із під’єднанням кабеля до передньої частини корпуса EV1, де був розміщений приймач-трансформатор. Крім того, у задній частині корпуса розмістили бортовий зарядний пристрій для можливості підзарядки батарей від звичайних побутових розеток мережі змінного струму 110 вольт.

Для повної зарядки батарей вимагалося 8 годин часу, разом із тим до 80% заряду їх можна було встигнути зарядити за 3 з половиною години.

Мотор EV1 - 3-фазний асинхронний змінного струму, номінальною потужністю 101кВт. Він дозволяє розганяти EV1 повною масою 1200кг від старту до 100км/год приблизно за 8 секунд. Максимальна обмежена електронікою швидкість моделі EV1 складає 129км за годину, але очевидно що це не межа можливостей її мотора. Відомо, що модифікована експериментальна версія EV1 встановила на той час рекорд швидкості для серійних електромобілів у 295км/год


На превеликий жаль, електромобіль GM EV1 ніколи не поступав у вільний продаж, а лише здавався виробником в тимчасове користування без права викупу, а згодом, із досі не вияснених причин, всі вони були вилучені у користувачів та відправлені на знищення, не дивлячись на численні протести та пропозиції викупити їх у компанії. Збереглися кілька їх екземплярів, котрі після демонтажу електронної підсистеми і батарей були передані автомобільним музеям та університетам, а також кілька з них зберігаються у дослідницькому центрі General Motors. У 2006 році вийшов документальний фільм Кріса Пейна, присвячений цьому електромобілю, з оригінальною назвою Who killed the electric car? („Хто вбив електромобіль?”), в якому розглянуті можливі версії того, чому цей видатний проект був скасований.




При використанні матеріалів вказівка на джерело інформації обовязкова.








Copyright © Екомобіль. Життя без вихлопа Все права защищены.

Опубликовано на: 2007-08-15 (11636 Прочтено)

[ Вернуться назад ]
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.02 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com