Welcome to Екомобіль. Життя без вихлопа

Search   in  

 Главная страница | Форум  

Статьи
· ЭлектроСлавута
· Электромобиль Михалыча - Электра-2
· General Motors EV1
· Tesla Roadster
· Wrightspeed X-1
· AC Propulsion tzero
· Venturi Fetish
· KAZ
· Eliica
· Таврия Электра
· Електровелосипед - погляд з різних сторін
· Tesla Motors - Model S
· Спілка екомобілістів України - матеріали та хроніка
· Н.Парафенко «О моих самоделках, о «Старте», электромобилях и о Северодонецке»

Навигация
· Главная
· Добавити новину
· Дружні сайти
· Журнал
· Контент сайта
· Наші опитування
· Пошук
· Приватний кабінет
· Приватні повідомлення
· Форум (старий)

  
KAZ






 У 2001 році в японському університеті Кейо при співучасті Державного комітету із науки та технологій та 14 японських фірм, був завершений проект дуже своєрідного 8-колесного електромобіля, якому дали ім’я KAZ від абревіатури Keio Advanced Zero-emission vehicle, що можна вільно перекласти як „видатний електромобіль Кейо з нульовим рівнем забруднення”.
 
Як видно із фото, витвір японців не має нічого спільного із однойменним виробом Кутаїсського автомобільного заводу.
 
 
Проект тривав немалих 5 років, а його метою було створення електромобіля, що подолає межу швидкості 300км за годину. У квітні 2001 року на італійському швидкісному треку Нардо KAZ показав швидкість 311км/год.

 Керівник проекта KAZ, професор Хіроші Шімідзу, лишився задоволений результатом та відразу перейшов до нового проекта електромобіля, котрий здатен би був показати кращі результати, ніж Porsche 911 (ще через кілька років той став відомий світові як Eliica).
 
Корпус KAZ можна описати як 8-місний 6-дверний лімузин, що базується на силовій алюмінієвій рамі, в котрій розміщені тягові літій-іонні батареї, блоки електроніки для керування електромоторами та високотехнологічні гідропневматичні підвіски колес паралелограмного типу.
 
Задні пари дверей відкриваються одна від другої навстіж, створюючи широкий прохід в основний салон, де другий ряд сидінь розміщений спиною до водія, а третій та четвертий – традиційно, обличчям вперед.
 
Дизайн корпуса був розроблений італійським інститутом IDEA, і там же був складений перший зразок KAZ. Одним із екстравагантних рішень італійців було перенесення поворотного зусилля не лише на першу і другу пару коліс, а також і на четверту у протифазі, зберігаючи третю пару як „нейтральну точку”. Після завершення корпус показав коефіцієнт форми Cx=0,30.
 
 
Споряджена маса цього „спортивного електролімузина” склала аж 2980кг при довжині 6,7м та ширині 1,95м. Із майже трьох тон маси коло 600кг прийшлося на літій-іонні батареї загальною енергоємністю 55кВт-годин, складені із 168 ячейок по 88 ампер-годин кожна. Замірений при постійній швидкості 100км/год максимальний пробіг KAZ на одній зарядці склав 300км.
 
Незважаючи на досить значну масу, KAZ показує непогану динаміку – розгон зі старту до 100км/год всього за 7 секунд, і чвертьмильний заїзд за 15,3с.
 
Це дозволяють йому 8 вбудованих в кожне колесо електромоторів із редукторами 1:4,6 сумарною потужністю 440кВт. Кожен із них -  6-фазний синхронний мотор із рідкоземельними постійними магнітами, що може розвивати до 100Н*м обертового момента при старті, та 55кВт потужності при 12000об/хв. І при таких видатних параметрах маса кожного мотора складає всього 42кг.
 
 
Ціла конструкція KAZ дуже стійка і стабільна на поворотах, із ультранизьким центром мас, із дивовижно малим радіусом поворота як для екіпажу такої довжини, та не має ефекта повздовжнього пірнання, присідання або здиблення корпуса при розгоні чи гальмуванні.
 
Всі, хто мали можливість проїхатися в салоні KAZ, зауважують надзвичайно високий комфорт у відчуттях та низький рівень шуму навіть на найбільш динамічних фрагментах поїздки.
 
Крім цього, замірений інтегральний рівень витрати енергії для руху KAZ у 1,7 разів нижчий, ніж еквівалентного автомобіля із двигуном внутрішнього згоряння.
 
Хоча KAZ створений виключно як концепт, його ідейний автор професор Шімідзу допускає комерційне використання свого дітища у тому числі із модифікованим корпусом в якості мікроавтобуса чи міні-вантажівки при зацікавленні в цьому крупних автовиробників.
 
Основним досягненням успішного проекта KAZ  слід вважати все ж не встановлений свого часу рекорд швидкості для дорожних електромобілів, а те, що стереотип „електромобіль може бути або швидким, або комфортабельним, або з великим пробігом, але не може бути цим всім одночасно”, - із його виходом у світ був нарешті розвінчаний.

 
 




При використанні матеріалів вказівка на джерело інформації обовязкова.








Copyright © Екомобіль. Життя без вихлопа Все права защищены.

Опубликовано на: 2007-10-23 (8696 Прочтено)

[ Вернуться назад ]
Сайт електромобілістів України
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com
Открытие страницы: 0.02 секунды
The Russian localization - project Rus-PhpNuke.com